باز هم در به در شب شده ام، ای نور سلام…
باز هم زائرتان نیستم، از دور سلام…

emam-reza93-1

با عرض سلام و تبریک ولادت امام هشتم شیعیان ، امام رضا (ع) به همه کاربران و همکاران گرامی ، به یُمن این روز متبرک باز هم فرصتی پیش آمد تا با چند جمله ای در خدمت شما عزیران باشیم. به مناسبت ولادت امام رئوف (ع) کد تخفیف 5 درصدی در این روز در نظر گرفته شده که همه کاربران پس از ورود به سایت با وارد نمودن عبارت “hashtom” در زمان تسویه حساب می توانند از تخفیف 5 درصدی در کلیه خریدهای خود استفاده نمایند. سایر موضوعات نیز به صورت خلاصه و تیتروار در ذیل مطرح شده است که امیدواریم مثل همیشه ما را با نظرات ارزشمندتان یاری نمایید.

برنامه ریزی برای فروش قطعات الکترونیکی و آی سی :

با توجه به درخواست ها و تقاضاهای مکرر مشتریان محترم مبنی بر فروش قطعات و فراهم شدن مکان جدید ، به حول و قوه الهی بر آنیم در آینده نزدیک در این خصوص نیز در خدمت کاربرانمان باشیم و باز هم مثل همیشه به برای پیشبرد امور به کمک شما نیازمندیم ، برای شروع هر آنچه فکر می کنید لازم است در آفتاب رایانه باشد ( قطعات الکترونیکی و آی سی )  با ذکر نام و یا لینک و سایر توضیحات لازم  در نظرات همین مطلب درج نمایید تا برای بررسی و سفارش در اختیار همکاران ما در آفتاب رایانه قرار گیرد. باور کنید آفتاب رایانه بدون کمک ، همدلی و هم راهی کاربرانش هیچ وقت نمی توانست به یکی از مطرح ترین فروشگاه های تخصصی الکترونیک و رباتیک تبدیل شود ، ما کوچکترین کمک شما را مهم می دانیم ، پس لطفا نظرات خودتان را جدی بگیرید و حتی اگر وقت و حوصله ندارید با یک لینک ساده ما را در مسیر جدیدمان یاری نمایید.

 

 یک تشکل حقوقی عام المنفعه :

اگر خاطرتان باشد اوایل امسال خبر راه اندازی یک تشکل عام المنفعه برای حمایت از ایده ها ، خلاقیت ، نوآوری و آموزش همگانی را در وبلاگ اعلام نمودیم ، لذا از همه کسانی که فکر می کنند می توانند  به ما در تاسیس این تشکل ، تهیه اساس نامه ، ایجاد ساختار و در نهایت عضو گیری کمک کنند از طریق این فرم آمادگی خود را با ذکر  پیشنهادشان در این خصوص اعلام نمایند. آنچه در آفتاب رایانه به شدت کمبود آن حس می شود ، زمان است. برای همین می خواهیم تا جای ممکن امور را به افراد و کاربران علاقه مند ، متخصص و  پر انرژی واگذار نماییم تا به امید خدا سریعتر شاهد تحقق اهدافمان باشیم.

 

واحد تحقیقات و نو آوری:

با توجه به شروع به کار جدی دفتر تحقیقات و نوع آوری آفتاب رایانه در شیراز ، از کلیه کاربران شیرازی علاقه مند به کار آموزی و یا همکاری افتخاری در پروژه ها و طرح های تحقیقاتی دعوت می شود با پر نمودن این فرم در خواست خودشان را جهت همکاری ارسال نمایند. همچنین با توجه به انعقاد قرار داد با مرکز رشد و فن آوری خرمشهر کلیه افراد علاقه مند در خرمشهر و آبادان نیز می توانند آمادگی خود را اعلام نمایند تا پس از راه اندازی دفتر تحقیقات آفتاب رایانه در منطقه آزاد اروند ، همکاری خود را آغاز نمایند، ان شا الله

 

پروژه شبکه آموزش آفتاب رایانه:

ضمن عذر خواهی از همه شما عزیران ، متاسفانه آنطور که دوست داشتیم این پروژه پیش نرفت و بنا به آخرین تصمیم مدیران ،  به علت مشکلات  موجود در نرم افزار طراحی شده عملا تصمیم به توقف پروژه  فعلی و واگذاری اجرای مجدد آن به شرکت یا شخص دیگری هستیم ، لذا چنانچه گروه یا فرد قابلی را می شناسید که توانایی بازنویسی این پروژه از ابتدا به صورت حرفه ای با زبان PHP و پایگاه داده MySql را دارد حتما از طریق این لینک به ما معرفی نمایید، خواهشمندیم در توضیحات نمونه کار و سایر توضیحات لازم فراموش نشود. پیشاپیش، از پیگیری شما در این خصوص تشکر می نماییم.

 

تور یک روزه گردشگری:

تعدادی از همکاران ما قصد دارند در تور یک روزه بازدید از تنگه گمبیل سپیدان روز جمعه 29 مرداد که توسط یکی از آژانس های معتبر در شهر شیراز برگزار می شود شرکت کنند، از  همه افراد علاقه مند نیز دعوت می شود ، چنانچه علاقه مند به طبیعت و گردشگری هستند ما با ما همراه شوند، قطعا این فرصت، زمان خوبی برای گپ و گفتی صمیمانه  در خصوص مسائل مختلف خواهد بود ، با توجه به مذاکرات انجام شده ، هزینه شرکت در این تور برای آفتاب رایانه ای ها با تخفیف مبلغی در حدود 40000 تومان می باشد که برای اطلاعات بیشتر می توانید با آژانس مسافرتی با شماره های 38435504 و 38434404 تماس حاصل نمایید، از آنجا که زمان نام نویسی محدود است چنانچه تمایل دارید ، سریعتر اقدام نمایید. پس از ثبت نام برای هماهنگی با گروه آفتاب رایانه می توانید با شماره 09173122792  آقای ملاشفیع تماس بگیرید.

 

در پایان از همه شما عزیزان به خاطر مشکلات ، نواقص و اشتباهاتمان صمیمانه عذر خواهی می کنیم و از اینکه همیشه با ما همراهید متشکریم. برای روزهای خوب به دعایتان محتاجیم ، ما را از دعای خیرتان فراموش نکنید.

 

علم گنجینه های کمال است و کلیدهای آن گنجینه ها ، پرسش کردن است.
امام رضا (ع) – الحديث جلد 2 صفحه 12

16 نظر برای “تبریک ، تخفیف و حرف های آفتابی”

  1. با سلام و عرض ادب خدمت سروران افتابی ، عرض کنم تا به حال چندین بار برای شما از طریق ایمیل پیشنهاداتی رو عنوان کردم فلذا نتایجش رو هم بعضا مشاهده کردم ولی چون پاسخی مبنی بردریافت ایمیل توسط شما دریافت نکردم تا حدودی دلسرد شدم بهتر است دریافت ایمیل کاربران رو به صورت خودکار به ایشان با پیامی مناسب اطلاع بدین و اگر پیشنهاد اونها عملی شد بعدا نیز ایم موضوع رو اعلام کنید اینجوری افراد علاقه مند بیشتر جذب میشن ….
    به هر حال اینکه مثل سایر فروشگاهها قطعه بیارین خوبه ولی فراموش نکنین که تفکر افتابی قرار بود چیز دیگری باشد از جنس افتاب ، سر زنده و پویا ، امید بخش و خلاق ، اینکه تبدیل بشین یه یه فروشگاه مثل فروشگاههای دیگه فکر نکنم هدف خوبی باشه منظورم این نیست که قطعه نیارید اینکه همه امکانات رو برای رفاه حال مشتریان فراهم کنید بد نیست ولی هدفتون افتابی باشه و هر روز به ایده های جدید فکر کنید پیشنهاد میدم در بحث قطعات بگردین قطعات مود نیاز صنعت و قطعات کمیاب رو پیدا کنین و بیارین و پیشنهاد دیگم اینه که (البته چندین بار عنوان کردم) فروشگاه رو به یه مجتمع خلاق الکترونیکی تبدیل کنید با بخشهای تولید pcb ، تولیدات پرینتر سه بعدی ، طراحی و تولید ماژولهای مورد نیاز یا حتی همین ماژولهایی که وارد میکنید با کمک بچه های دانشکاهی چه اشکال داره یه درامدی شما ببرید یه درامدی هم اونها مشارکت کنید هم شما هم اونها چرا باید وقتی که صنعت داخلی داریم این اجناس و از چین وارد کنیم چرا نباید به منویات مقام عظمی رهبری توجه کنیم و خودمون تولیدکنیم به نظرم چنین تفکری از جنس افتاب هست …. تولید یه ماژول جدید یا موجود ، از ابتدا تا انتها در مجتمع افتاب رایانه با امکانات علمی دانشگاهیان و امکانات مالی و سخت افزاری افتاب ….
    یا علی

    1. با سلام
      تمام ایمیل های دریافتی به دقت مطالعه و بررسی می شود اما با توجه به حجم زیاد پیام ها گاهی اوقات پاسخ دادن به آنها فراموش می شود ، گاهی اوقات هم ایمیل های ارسالی ما به دست مشتریان نمی رسد. در هر صورت طبق جستجوی انجام شده در ایمیل های آرشیوی از شما درخواست شماره تماس شده که متاسفانه پاسخی از شما دریافت ننموده ایم ، لطفا از طریق ایمیل شماره تلفن خودتان را ارسال نمایید یا مستقیم با آقای نجفی مدیر مجموعه تماس بگیرید.
      در رابطه با واردات قطعات ، سمت و سوی ما فراهم نمودن امکانات تولید و مهیا شدن برای هدف های بزرگتر است ، طبق تصمیمات گرفته شده تا زمان اجرای آزمایشی از ارائه جزئیات بیشتر در خصوص تولید معذوریم 🙂

  2. تصمیمات بسیار جالبی گرفتید
    به نظر من با توجه به تعداد زیاد کاربران وبسایت شما ، کمبود مطالب و منابع به شدت احساس میشه
    اگربراتون امکان داره چند نفر رو به کار بگیرید که به تولید محتوا و ترجمه مطالب خارجی بپردازند تا در کنار غنی بودن فروشگاه از نظر مطالب هم سایت غنی باشه
    شبیه سایت آدافروت

    اینطوری مطمئن باشید فروشتون هم بسیار بالا خواهد رفت

    به امید موفقیت روزافزون

    1. با سلام
      قصد ارسال پیامک رو داشتیم ولی متسفانه با توجه به مشکلات نرم افزاری میسر نشد.

  3. آخیش…. بلاخره قراره قطعات اولیه و آی سی هم به مجموعه اضافه بشه! خیلی وقت بود که مجبور بودیم هی از این ور و اونور جنس تهیه کنیم. حالا اگه بشه که همه خریدهامون رو هم از یک جا تهیه کنیم که عالی میشه!
    یه پیشنهادی هم بدم… به نظرم اگر بتونید جعبه های آماده برای مصارف عمومی تهیه کنید خیلی عالیه میشه. قالب های آماده پلاستیکی که الان تو بازار هست هم کیفیت خوبی ندارن و هم تنوع تو اونها واقعا کمه… البته میدونم که کارهای که همین الان انجام میدید بینهایت سخت و زمانگیر هست. حالا اگه بخواین یه سبد محصولات جدید هم اضافه کنید که اونوقت واقعا مدیریت و پیگیری و تامین موجودی و کارهای لاجستیک و و و … صد تا چیز دیگه به کارهاتون اضافه میشه. ولی خوب خواستم نظر خودم رو گفته باشم.. به هر حال آفتاب رایانه اگه پیشرفت کنه ما هم پیشرفت میکنیم.
    بازم ممنون و من به شخصه قدردان همه زحمت های شما هستم.

  4. با عرض سلام و تشکر از ارسال سریع قطعات برای این جانب .
    خدمتتون عارضم که به نظرم قیمت قطعاتی که دارید یکم بالاتر از اصفهان یا تهران هست.مگه قطعات را خودتون وارد نمیکنید؟

    1. با سلام
      ما سعی خودمون رو می کنیم قیمت های رو پایین نگه داریم ولی قرار نیست همه محصولات ما از همه جا ارزونتر باشند ، بلاخره بقیه همکاران هم باید مجال برای فعالیت داشته باشند، رقابت کردن به معنی حذف همه رقبا نیست 🙂

      1. شما درست میفرمایید.منم انتظار ندارم ارزانتر از تهران یا اصفهان بدید .انتظار اینه لا اقل نزدیک به اونها باشه.
        میخواستم بدونم چرا قیمت lcd yb1602a بیشتر از 2 برابر یک lcd معمولی شده؟

  5. سلام
    به نظر من این قطعات رو به لیست فروش اضافه کنید :
    1- رنج کامل مقاومت ها،خازن ها ، سلف و ال ای دی های smd و معمولی
    2- انواع میکرو های AVR , XMEGA , ARM , PIC
    3- انواع ماژول ها بدون برد راه انداز
    4- ابزار های لحیم کاری ، فلکس،سیم لحیم ،چسب نسوز،قلع کش و …
    5- انواع سیم و اتصالات و فیش ها
    6- انواع انتن های جی اس ام و جی پی اس
    7- رله،بازر،رگولاتورها،ای سی شارژ باتری ،پین هدر ،بردبرد،ای سی های ضبط صدا ،اپتوکوپلر،انواع درایور ها ، موتور براشلس ، انواع باتری ،پروگرامر ARM .XMEGA

  6. اگه قطعات الکترونیکی اولیه مثل خازن ترانزیستور ای سی و … هم اضافه بشه دیگه سایتتون عالی میشه.تا حالا مجبور بودم نصف قطعات رو از شما و بقیه رو از سایتای دیگه خرید کنم.

  7. سلام
    واقعا جا دارد که از شما برای تلاش‌های این چند سال اخیرتان تشکر کنم و خدمتتان عرض کنم که به عنوان یک شیرازی واقعا مایه‌ی افتخار ما هستید.
    در مورد قطعاتی که تهیه شوند نیز می‌توان سایت http://iran-micro.com را معرفی کنم که تقریبا رنج خوبی از قطعات را در ارایه می‌کند و می‌تواند برای شما الهام بخش باشد.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



logo-samandehi